27. února 2014 v 0:00 | Nessa |  Recenze knih

Autorka: Gabriella Poole

Série:Temná akademie

Díl: 2.

Počet stran: 272

Hodnocení na Databázi knih: 80%

Hodnocení na Goodreads: 3.75

Anotace: Před začátkem nového semestru se Darkova akademie stěhuje do New Yorku. Cassie už není nováčkem, který jen tápe. Stala se silnou osobností, odhodlanou skrýt svá tajemství. Poté, co byla přijata mezi Vyvolené, se musí vyrovnat se svými neuvěřitelnými schopnostmi. Její láska ji přivádí do nebezpečí a zlovolný duch v jejím nitru získává stále větší moc. Zvládne se Cassie postavit mocným silám a nenávisti? Zachrání své přátele od strašlivého osudu, anebo je zahubí, aby spasila sama sebe? Kdekoli se objeví Darkova akademie, tam je smrt nablízku..

Začíná nový semestr a Darkova akademie se kvůli bezpečnosti přesouvá do New Yorku. Cassie se na školu vrací jen z jediného důvodu. Minulý semestr ji skupina studentů říkajících si Vyvoleni, přijala mezi sebe, ale Cassie nevěděla, co jsou doopravdy zač. Jsou to lidé, ale mají v sobě duchy mocných lidi, kteří jim svoji sílu a krásu propůjčují. Sir Alric ji slibuje, že ji naučí krmit se na lidech, jelikož tito duchové potřebují životni energii lidí, naučí ji to tak, aby v budoucnu nikomu neublížila. Isabella, Cassiina dobra kamarádka a spolubydlící, se nabídne, že bude Cassiným zdojem energii, pod podmínkou, že to neřekne Jakeovi, ale ten se to dozví a začne zuřit. A co dokáže provést kluk, kterému akademie vzala jeho sestru a nyní hrozí, že přijde i o Isabellu? A co Estelle, mocný duch, který si Cassie vybral, ale byl roztržen na dvě poloviny? Podaří se Cassie odolat Estellinu naléhání, aby byly roztržené části spojeny?

Cassie Bellova, hlavni hrdinka příběhu, kterou známe již z minulého dílu, je velmi vystrašená svým novým životem a hladem po energii lidi. Její nejlepší kamarádka Isabella je velmi laskavá a odvážná. Jake je odhodlaný odhalit světu pravdu o Vyvolených a smrti jeho sestry, i presto, že je zamilovaný do Isabelly, nemůže přestat pátrat po důkazech. V minulem díle se Cassie dvořili dva kluci, vybrala si Ranjita, silného a odvážného, jenže je opravdu tak silný, jak se na první pohled zdá, nebo je to zbabělec? Určitě důležitou postavou je Kateřina, která byla vyhozena ze školy, za to, že zabila Jakeovu sestru. Kateřina je mrcha, a ví to o sobě, nevzdává se tak snadno, snaží se pomstít těm, kteří ji donutili přiznat, že je vražedkyně, to znamená Cassie a Jakeovi.

Knížka je od začátku napínavá, čtenář je zvědavý, jak si Cassie poradí se svým duchem, který chce byt spojen, ale ona mu pořád vzdoruje. Druhá knížka ze série Temné Akademie je určitě zajímavá, ale pořád je to průměrná knížka, která vás může, nebo nemusí potěšit.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.