13. dubna 2014 v 0:00 | Nessa |  Recenze knih

Díl: 2.

Počet stran:392

Nakladatelství:Egmont

Rok vydání:2014

Hodnocení na Databázi knih: 68%

Hodnocení na Goodreads: 4.17

Anotace:Ještě nedávno byl Jack McKinley obyčejný třináctiletý kluk. Netušil, že trpí vzácnou genetickou poruchou. Díky ní má úžasné nadpřirozené schopnosti, se kterými se ale jeho tělo nedokáže vypořádat. Jackovou jedinou nadějí je najít sedm ztracených Schránek ukrytých v sedmi divech starověkého světa posledními vládci Atlantidy. Jen tyto Schránky obsahují magii, která ho může zachránit a zároveň zabránit konci našeho světa. Po nalezení první Schránky a vítězství nad kolosem rhodským jsou na tom Jack a jeho přátelé ještě hůř než předtím. Marco beze stopy zmizel a s ním i Schránka. Jelikož čas utíká a oni nemají na koho se obrátit, musejí sledovat jediné stopy, které se jim nabízejí, a vypravit se přímo k druhému divu starověkého světa - k visutým zahradám v Babylonu!

Jack, Aly a Cass se vracejí živý z jejich první mise za hledáním sedmy ztracených Schránek, které jsou ukryty v sedmi divech světa. Jedním z těchto míst byl i kolos rhodský, kde našli první, ale opět ji ztratili a i jejich kamaráda Marca, který je jako oni, i on je Vyvolený, má gen, díky němu mají nadpřirozené schopnosti, jenže jejich tělo není na ty toto schopnosti vytvořeno, a tak potřebují tyto Schránky, které je dokážou zachránit a celý svět. Nyní se Jack, Aly a Cass vydávají na další misi, na které by měli najít, jak Marca, tak Schránku. Překvapením pro ně je, že se dostávají do Íraku, kde hodně dávno byl Babylon, a zde mají najít druhou Schránku.

Hlavními postavami knížky jsou čtyři děti, které spojil dohromady jejich gen, který jim zároveň propůjčuje nadpřirozené schopnosti, tak je činí nemocnými, na ten gen můžou zemřít. Aly je vemi chytrá a citlivá dívka. Cass je opravdu velmi chytrý, dokáže si zapamatovat všechno, co mu řeknete, je něco jako chodící encyklopedie, a ze všeho nejraději mluví svoji obrácenštinou - říká slova pozpátku. Marco je zase vemi tvrdohlavý a drzý kluk , který často jedná bez rozmyslu. A poslední důležitou postavou je Jack. Jack si o sobě myslí, že je jedna velká chyba, ale já si dovolím nesouhlasit. Jack je chytrý kluk, vynalézavý a pro své kamarády by udělal cokoli.

Na tuto knížku jsem byla opravdu dost zvědavá, a líbila se mi. Autor dokázal skvěle popsat minulost, obyvatele a památky Babylonu, dokonce jsem si při čtení představovala, že jsem tam s hlavními hrdiny. Chvíli mi ale trvalo než jsem se do knížky začetla, ale když se tak stalo stránky plynuly rychle a já byla najednou u konce. Konec mi přišel velmi otevřený, a tak jsem opravdu hodně zvědavá na další díl ze série Sedmi divů světa.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji internetovému knihkupectví KNIHCENTRUM.cz