28. ledna 2015 v 0:00 | Nessa |  Recenze knih

Autorka: Jennifer Probst

Série: Manželství s milionářem

Počet stran: 224

Nakladatelství:Ikar

Hodnocení na Goodreads: 81%

Hodnocení na Databázi knih: 3,82

Anotace: Aby zachránila dům, pomůže Alexe už asi jen kouzlo. V životě by jí však nenapadlo, že jedno takové jí do cesty přičaruje staršího bratra její nejlepší kamarádky - a mocného muže, který jí zlomil srdce. Miliardář Nicholas Ryan sice v institut manželství nevěří, ale aby se mohl stát dědicem rodinné společnosti, potřebuje sehnat manželku. A to rychle. Když se dozví, že sestřina dávná kamarádka má finanční trable, dá Alexe odvážnou nabídku. Má to být manželství s jednoduchými pravidly: nezaplést se, nezamilovat se a jeden rok předstírat pár. Je to jen obchod. To přece nemůže být tak těžké zvládnout, ne?

Alexa nutně potřebuje peníze, ale kde je má vzít, to neví. Pomoci ji v této chvíli může jen asi jen kouzlo. Jako nejstarší dítě svých rodičů se cítí zodpovědná za to, že jim musí pomoct, takže teď jen musí sehnat stopadesát tisíc v hotovosti, aby zachránila rodinný domov. Netuší, ale, že kouzlo, které vyřkne, ji přece jen do cesty někoho přičaruje, a to staršího bratra své nejlepší kamarádky Maggie, Nicka Ryana, který ji kdysi zlomil srdce. Nick Ryan nevěří v manželství a život plný lásky snad již od jakživa, a když zjistí, že pokud chce získat dědictví po strýci v podobě rodinné společnosti, musí se oženit. Jeho představy jsou takové, přeje si manželku, kterou by nemiloval, ale zároveň by ji věřil. Když se dozví, že sestřina dávna kamarádka má finanční problémy, učiní ji nabídku, dá ji ty peníze, které tak nutně potřebuje, pokud s ním bude jen rok v manželství. Podmínky jsou jednoduché, nezamilovat se a nezaplést se. Mezi Alexou a Nickem je mnoho rozdílů, ale rozhodnou se je přestát a rok předstírat zamilovaný pár. Jenže rok je až dlouhá doba a ve chvíli, kdy mezi nimi vzplane vášeň, uvědomí si, že pro ně bude opravdu těžké dodržet původní podmínky smlouvy.

Hlavní hrdinka Alexa nutně potřebuje peníze, aby zachránila rodinný domov, ve kterém žije celá její rodina. Její jedinou možnostíje přežít jeden rok v manželství s tím posledním člověk, se kterým by chtěla, Nickem Ryanem. Alexa je sympatická a laskavá hlavní hrdinka, a pro své milované by udělala všechno, klidně by se i rozkrájela, takže není divu, že jsem si ji hned oblíbila. Její vůle nevzdát to s tím paličákem mě ohromila, takže jsem Alexu měla radši každou stránkou více a více. Na rozdíl od své manželky je Nick velmi paličatý, ale chytrý a vypadá dobře. Pak se mu do života připlete krásná Alexa, se svou láskou a velkým srdcem, a od základů mu změní celý jeho život. Stejně jako u Alexy, i Nicka jsem si hned zamilovala, a to kvůli němu samému a jeho charakteru. I když byl zpočátku velmi paličatý, arogantní a náladový, postupně se měnil a já ho milovala čím dál více. A poslední postavou, která určitě stojí za zmínku, je Nickova sestra a Alexiina nejlepší kamarádka v jednom, Maggie. Tu jsem si také hned oblíbila a to kvůli jejím skvělým poznámkám, u jsem se upřímě bavila, a pak také kvůli úžasnému přátelskému poutu, které má s Alexou.

Na knihu Manželská smlouva mne zlákala opravdu krásná obálka, a následně samotná anotace. I když se kniha dá popsat jako další erotický román, který je všude kupy, tento vám kromě vášnivých a romantických chvilek dokáže nabídnou i skvělou zábavu mezi hlavními hrdiny. Osobně si myslím, že je to úžasné, a i když je kniha neoriginální a velmi předvídatelná, je také čtivá, takže ji přelouskáte za jedno odpoledne. Přiznám se, že jsem se od čtení nemohla odtrhnou, autorka píše velmi poutavě a skvěle, takže když jsem knihu dočetla, hodně mě mrzelo, že již je konec a já se musím rozloučit s hlavními hrdiny, které jsem si tak moc oblíbila. Ale zároveň se těším na další díly této sérii, jejíž první díl byl skvělým začátkem.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji internetovému knihkupectví MegaKnihy.cz

Knihu si můžete pořídit zde.

3 lidé ohodnotili tento článek.