7. dubna 2015 v 0:00 | Nessa |  Recenze knih

Díl: 2.

Počet stran: 304

Nakladatelství: Baronet

Rok vydání: 2015

Hodnocení na Databázi knih: 90%

Hodnocení na Goodreads: 4.29

Anotace: Cameron Hamilton je zvyklý dostat vše, po čem touží, obzvlášť od žen. Když do jeho života doslova vrazí Avery Morganstenová, konečně se setkává s osobou, která je schopna odolat jeho nádherným modrým očím. Ale Cam se nehodlá vzdát. Nedokáže dostat tu odvážnou a záhadnou dívku z hlavy. Avery má tajemství, jež jí brání přiznat, co ke Camovi cítí. Když vytrvá a nabídne jí delikátní domácí sušenky, prolomí tím dívčiny bariéry a získá si její důvěru? Nebo ho Avery nevpustí do svého života a on ztratí první skutečnou šanci na lásku, která trvá věčně?

Cameron byl odjakživa zvyklý, že pro něj všechny dívky udělají to, co mu na očích uvidí, a nejen to. Vyhledává jejich společnost, jelikož mu to pomáhá vytěsnit z hlavy nepříjemnou vzpomínku na událost, ke které nemělo nikdy dojít. Ale pak do něho narazila krásná Avery, doslova, která se od ostatních dívek ve škole nehorázně liší, a ne jen to zdá se, že je imunní vůči Camovu neustálému flirtování, což Cama velmi udivuje, vždyť je pro holky jak magnet, tak čím je tato dívka tak zvláštní, že jeho pohledu odolává? A mimo to, zdá se, že se tato dívka, která je jeho novou posedlostí, přestěhovala do bytu naproti vedle toho jeho, a říká si, teď už je jen otázkou času, kdy jeho krásným modrým očím podlehne.

Již v předchozím díle, který byl z pohledu Avery, jsme měli tu možnost seznámit s hlavními postavami - Avery a Camem. Tentokrát máme možnost se na příběh podívat z pohledu právě Cama. Již u prvního dílu byla Avery k nesnesení a maličko tomu bylo i v tomto díle. Ale za to Cam, toho jsem si oblíbila okamžitě, neodolatelný kluk, který vyhledává přítomnost žen, ale zároveň, a jeho pravou tváří, je starostlivý, milý, chytrý a laskavý, a nikdy by nedokázal ublížit ani mouše, a hlavně je to velký sympaťák se sušenkami a koláčky, kterého by si přála kdejaká ženská.

Na knihu z Camovy perspektivy jsem byla zvědavá a zároveň jsem se na ni i docela těšila, zvláště kvůli prvnímu dílu, který mě osobně moc nenadchnul, takže jsem doufala, že třeba tento díl bude lepší, když je z pohledu Cama, kterého jsem si velmi oblíbila. Šla jsem tedy do knihy s tím, že od ní nic neočekávám, žádné zázraky, nic. A byla jsem celkem překvapená z toho, jak rychle jsem se do knihy začetla, jelikož byla až neskutečně moc čtivá a postavy mi byly sympatické, kromě pár chvil, kdy jsem myslela, že Avery zaškrtím, ale jinak to bylo opravdu dobré, kromě jedné věci. Až nezvladatelné přeslazenosti, to mi na tom ohromně vadilo, všude samý košíček a sušenka, chvílemi jsem si připadala, jako kdybych spadla do medu a pěkně se v něm vymáchala, a následně ho ze sebe špatně dostávala, asi stejně špatně jako chvílemi v této knize. Ale mimo to, se dle mého názoru, autorce druhý díl povedl, a kdyby to nebylo tak přeslazené bylo by to ještě lepší.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji internetovému knihkupectví KNIHCENTRUM.cz

Knihu si můžete pořídit zde.